edulandia - Badania marketingowe! (liczebność próby)?
Polecane pytania
         
                     
                     
                     
                    Dodaj swoje zadanie domowe za darmo
Dostałam zadanie z marketingu!... 
"Każdy z Państwa ma przygotować kwestionariusz z 10-oma zamkniętymi pytaniami. Badanie może dotyczyć dowolnego produktu, min. liczebność próby 15 osób"
I pytanie moje brzmi: co z tą liczebnością próby?? Zrobię ankietę ale czy jakoś muszę pokazać, że miałam 15 tych osób czy może jakieś wyniki podać do każdego pytanie kto jak odpowiedział?? Proszę o szybką odpowiedź i nie piszcie, że trzeba było się zapytać bo gdybym miała taką możliwość to bym tak zrobiła!
[Tu jeszcze nie mam do zrobienia całego badania marketingowego - (spis treści, analiza itp. tylko właśnie takie krótkie zadanie wprowadzające)]
                        "Każdy z Państwa ma przygotować kwestionariusz z 10-oma zamkniętymi pytaniami. Badanie może dotyczyć dowolnego produktu, min. liczebność próby 15 osób"
I pytanie moje brzmi: co z tą liczebnością próby?? Zrobię ankietę ale czy jakoś muszę pokazać, że miałam 15 tych osób czy może jakieś wyniki podać do każdego pytanie kto jak odpowiedział?? Proszę o szybką odpowiedź i nie piszcie, że trzeba było się zapytać bo gdybym miała taką możliwość to bym tak zrobiła!
[Tu jeszcze nie mam do zrobienia całego badania marketingowego - (spis treści, analiza itp. tylko właśnie takie krótkie zadanie wprowadzające)]
 
                        Sprobuj na https://dojrzewamy.pl. Pisza ponad 2000 odpowiedzi dziennie!
                            
                             
                            Skoro pytania są zamknięte (czyli respondent musi wybrać jedną z kilku z góry ustalonych odpowiedzi dla danego pytania), to wystarczy podać liczby osób które wybrały poszczególne odpowiedzi  i te liczby muszą w sumie dać (w każdym pytaniu) łączną liczbę respondentów, czyli np. 19.
                         
                        Wielkie dzięki :)
                         
                        


